Reklamácia

🧾 Reklamácia tovaru

Mrzí nás, ak sa vyskytol problém s vaším tovarom. Neváhajte nás kontaktovať na reklamacie@junacik.sk
V prípade, že zistíte vadu alebo poškodenie tovaru, máte právo na jeho reklamáciu podľa platných právnych predpisov.


🔹 Krok 1: Skontrolujte tovar

Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady.
Tovar nesmie byť ďalej používaný spôsobom, ktorý by mohol vadu zhoršiť.


🔹 Krok 2: Vyplňte reklamačný formulár

Na urýchlenie procesu prosíme o vyplnenie reklamačného formulára, ktorý nájdete na tomto odkaze.
Vo formulári uveďte:

  • číslo objednávky alebo faktúry,

  • popis závady,

  • preferovaný spôsob vybavenia reklamácie (výmena, vrátenie peňazí ...).


🔹 Krok 3: Zabaľte a odošlite tovar

Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte tak, aby sa počas prepravy nepoškodil.
Priložte vyplnený formulár a kópiu dokladu o kúpe.
Balík zašlite na adresu:

JM KUPELNE s.r.o
Na Diele 453/3
028 01 Trstená


🔹 Krok 4: Vybavenie reklamácie

O prijatí reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
Reklamácie vybavujeme v lehote do 30 dní od ich doručenia, pokiaľ sa nedohodneme inak.

Po posúdení vady vás budeme kontaktovať s výsledkom reklamácie a spôsobom jej vyriešenia.


📘 Viac informácií
Podrobnosti o reklamáciách nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.